.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی ها از سرلیست‌ چهار فهرست اصولگرایان؛ قالیباف، باهنر، آقاتهرانی و رسایی سرلیست می‌شوند؟
هم اکنون چهار مجموعه شریان، جبهه پایداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان می خواهند لیست سراسری دهند و رقابت بین آنها نیز خیلی شدید است.
پیش‌بینی ها از سرلیست‌ چهار فهرست اصولگرایان؛ قالیباف، باهنر، آقاتهرانی و رسایی سرلیست می‌شوند؟

شمال نیوز:  اصلاح طلبان به نظر می رسد قصدی برای ارائه فهرست انتخاباتی ندارند؛ حزب اعتدال و توسعه نیز بعد از ردصلاحیت حسن روحانی به نظر می رسد فیتیله را پایین کشیده است اما مجموعه های اصولگرایی پایداری، شریان، شورای وحدت و شورای ائتلاف سفت و محکم برنامه های انتخاباتی شان را پیش می برند.

 

به گزارش شمال نیوز، هدایت الله خادمی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره آرایش گروه های سیاسی در انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان و اعتدالیون در صحنه رقابت حضور ندارند. هم اکنون چهار مجموعه شریان، جبهه پایداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان می خواهند لیست سراسری دهند و رقابت بین آنها نیز خیلی شدید است.

 

وی با بیان اینکه حداقل 3 فهرست از جریان اصولگرایی بیرون می آید، افزود: شواهد و قرائن نشان می دهد که اصولگرایان توافقی بر ارائه یک لیست نخواهند کرد و تا امروز 3 فهرست جبهه پایداری، شورای وحدت و شورای ائتلاف قطعی است. البته از میان فهرست های یادشده شورای ائتلاف از موقعیت بهتری برای کسب رأی های تکلیفی برخوردار است. بعد از شورای ائتلاف، جبهه پایداری و شورای وحدت در رده های بعدی کسب رأی قرار دارند.

 

این فعال سیاسی با اشاره به سرلیست فهرست های اصولگرا اظهار کرد: شورای ائتلاف اعلام کرد که آقای قالیباف را در سرلیست خود قرار خواهد داد. سر لیست شورای وحدت آقای باهنر خواهد بود، آقای آقاتهرانی سرلیست جبهه پایداری می شود و به احتمال زیاد آقای رسایی در صدر فهرست مجموعه شریان جای می گیرد.

 

وی با بیان اینکه اگر هر مجموعه اصولگرا لیست خود را بدهد، وزنش در عرصه سیاسی مشخص خواهد شد، اظهار کرد: البته باید تا هفته آخر انتخابات صبر کرد چون دوره گذشته انتخابات مجلس نیز چند فهرستی در مجموعه اصولگرایان وجود داشت اما در روز پایانی تبلیغات به یکباره آنها یک فهرست شدند.

 

خادمی فضای فعلی رقابت انتخاباتی را سرد خواند و اظهار کرد: امیدواریم شورای نگهبان در بررسی اعتراض به ردصلاحیت ها انعطاف بیشتری نشان دهد تا حداقل کاندیداهای اصولگرای بیشتری وارد عرصه رقابت شوند چون این اتفاق سطح رقابت را بالاتر می برد که طبعا روی افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز اثر مثبت می گذارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.